Převzetí agendy účetnictví
Jedná se o převzetí přijatých a vydaných faktur za aktuální rok a archivu faktur za poslední 4 roky, převzetí veškerých účetních dokladů za aktuální rok a archivu za poslední 4 roky, převzetí výpisů z účtu za aktuální rok a archivu za poslední 4 roky, převzetí mzdové agendy za aktuální rok a archiv od počátku vedení mzdové agendy ( mzdové listy, výplatní listy, evidenční listy důchodového pojištění, hlášení sociální a zdravotní pojišťovně, personální listy pracovníků, atp.), předání pokladny a pokladní knihy, předání inventárních seznamů HIM a DIM, případné předání dokumentace DPH, silniční daně, atp., předání účetní závěrky k datu předání, předání účetní rozvahy k datu předání, předání výpisu knihy analytické evidence k datu předání, předání výpisu došlých a vydaných faktur k datu předání.
Termín: během 5-ti týdnů před převzetím správy
- Komplexní technická správa
- Zajištění smluvních vztahů s dodavateli médií a služeb
- Zajištění údržby a drobných oprav v objektu
- Zajištění větších oprav a stavebních úprav objektu
- Zajištění velkých oprav dle Zák. 40/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů
- Zajištění stavebního dohledu nad prováděnými stavbami
- Vedení evidence veškerých zákonných revizí
- Vedení evidence garančních oprav, garance a její včasné uplatňování
- Provádění kontrol stavů měřidel
- Kontroly úklidu společných prostor domu, chodníků a zeleně
- Vypracování ročního plánu oprav
- Komplexní ekonomická správa
- Servis právních služeb
- Servis založení Společenství vlastníků jednotek
- Servis převzetí správy od bývalého správce
- Činnosti, které nejsou zahrnuty v odměně za správu