Převzetí agendy předpisu a evidence plateb
Jedná se o převzetí a kontrolu aktuálního předpisu plateb k datu převzetí správy v tištěné případně digitální podobě, převzetí předpisu plateb od počátku roku v tištěné případně digitální podobě ( pro potřeby vyúčtování služeb ), převzetí evidenčních listů jednotlivých bytů, převzetí měsíční inventury a rekapitulace předpisu za poslední 3 roky, převzetí případných nájemních smluv, převzetí kopií kupních, případně převodních smluv jednotlivých jednotek ( pro stanovení vlastnického podílu ), převzetí aktuálního výpisu z katastru nemovitostí objektu ( kontrola vlastnických podílů ), převzetí pohledávek za poslední 3 roky v členění za jednotlivá období z evidence plateb v tištěné případně digitální podobě ( kontrola pohledávek vedených v evidenci plateb s pohledávkami vedenými v účetnictví ), seznam a stav vedených soudních sporů s neplatiči, seznam a kopie zaslaných upomínek, protokoly vyúčtování služeb po jednotlivých bytech za poslední 3 roky, složku korespondence.
)
Termín: 4 týdny před převzetím správy
- Komplexní technická správa
- Zajištění smluvních vztahů s dodavateli médií a služeb
- Zajištění údržby a drobných oprav v objektu
- Zajištění větších oprav a stavebních úprav objektu
- Zajištění velkých oprav dle Zák. 40/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů
- Zajištění stavebního dohledu nad prováděnými stavbami
- Vedení evidence veškerých zákonných revizí
- Vedení evidence garančních oprav, garance a její včasné uplatňování
- Provádění kontrol stavů měřidel
- Kontroly úklidu společných prostor domu, chodníků a zeleně
- Vypracování ročního plánu oprav
- Komplexní ekonomická správa
- Servis právních služeb
- Servis založení Společenství vlastníků jednotek
- Servis převzetí správy od bývalého správce
- Činnosti, které nejsou zahrnuty v odměně za správu